MUŞTU

Selamlar dostlar! Bildiğiniz üzere epey uzun bir süredir yoktum. Sebebi de biliyorsunuz ama bir daha söyleyeyim.  !SINAV! Ama çok şükür sağ salim(sanırım) atlattım ve atlattık. Dört beş gün sonra sonuçlar açıklanacak. Ve ben her sınavda yaptığım gibi netlere falan da bakmadım. Hoş,  baksam da soruları dakikalar içinde unuttuğum için fark etmeyecek. Hasılı, bu bir demdi geldi geçti şükür.
Şimdi her geri dönüşümde yaptığım gibi yakın zamanda yazılan bir şiir bırakıyorum. Bir dahaki görüşmeye dek
GÜLÜCÜKLÜ KALIN

MUŞTU
Müjde olup gelen
Çehre-i hüsün ey
Kanımdan olan

Çok gedikler açtım yüreğime
Kabuk bağlamaktan aciz
Durmayan yaralar çizdim
Ölümcül çıbanlar

Korkarım!
Bana aşkla gelme
Aş'k evimden bir tek pirinç alıp
Dönmenden korkarım
Sevda kabını at şu kenara
Bana aşk değil şifacı gerek
Kalbimdeki bu iltihabı kurutacak

Korkarım,
Şifa ilmin olmasın
Korkarım ki bilmeyesin
Zümrüd-ü Anka'nın başındaki tüyü almasını
Kaf dağındaki nergis çiçeğini
Korkarım yarasını sarmadan ağacın
Meyve bekleyesin

Ey sevdaya namzet kanımdan olan
Bana aşk değil şifacı gerek.
SHARE

Talha .MTY.

    Blogger Comment

2 Yorum :

  1. geçmiş olsun inşallah güzel sonuçlar alırsın Hoşgeldin :) Şiirde Çok güzel yüreğine sağlık Sevgiler ...

    YanıtlaSil
  2. Geri döndüğüne sevindim. Ben artık senin şiirlerine yorum yapamıyorum. Umarım şifanı da şifacını da bulursun...
    Sen de gülücüklü kal, Allah'a emanet ol...

    YanıtlaSil

Yorumların benim için önemli...

Ha Ben Ha Onlar (: