"YİNE"

Yoruyor insanın kollarını
Hayat denen dalgalı macera denizi
Her kulaçta daha da boğuluyor benliğimiz
Her kıpranışta daha da dibe çöküyoruz

Hiç kıpırdamamalı dünyada 
Açlıktan yemek yememeli
Yürümemeli, gülmemeli, ağlamamalı
İşte bugün sükunetin günü olacak
Öylece oturup karanlığı seyredeceğim

Kimsenin ölümünü önemsemediğim gibi
En sevdiklerimin doğumunu da unutacağım
Bugün dünkü gibi unutmaların günü olacak
Sessizliğin ve dinginliğin

Noktalamalardan nefret edişime son vereceğim
Varlığından dahi bîhaber olarak. 
Gözlerdeki sürur korsanlarını çağıracağım
Çaldıklarının on misli mutluluğu sunacağım onlara
Sırf karanlıklar getirsinler diye bana

Dönüp duracağım uyumadan evvel
Tüm kelimelerimi tekrarlarla bezeyerek
Her yıldönümünde bahsedeceğim 
Tarihin o meşhur tekerrüründen

Bugün tekrar edişler bülbülün ötüşü gibi olacak
Hep aynı ama hep güzel
Kim bilir kaç kişi sevmiştir bülbülü
Doğduğu günden bugüne
Kaç kişi iyi ki doğdun demiştir ona
Kuşların insanların dilini anlamadığını bile bile

Dalga seslerinden toplama bir fonda
Herkesin hep aynı şeyleri yazması gibi
Aynı ama güzel olacak hayallerim

Şimdi vakit karanlık vakti
O her geceki
Görmezden geldiğimiz
Sonsuz yokluğu izleme vakti

SHARE

M. Talha Y.

    Blogger Comment

6 Yorum :

  1. Ya çok güzel Talha, bayıldım.Şimdi yeniden okuyacağım.Ne kadar hisli satırlar bunlar.Adıyaman'da idin değil mi?Yoksa yanlış mı hatırlıyorum.Şu minik kalem o kadar hoşuma gidiyor ki.Hoşça ve sevgiyle kal Talha.Ece ablan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hisleri aktarabilmişsem ne mutlu bana Ece Abla. Siz böyle teşvik edici yorumlar yazdıkça ben de yazarım hep.
      Gülücüklü Kal Bloggerların Ablası...

      Sil
  2. ne güzel satırlar , gönlüne sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook çok bissürü teşekkürler kitap eylemi...
      Gülücüklü Kal...

      Sil
  3. Okurken bende akıp gittim, kaleminize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa ben yorumu yanıtladım sanıyordumm. kayıtlarda yorumu tek sayıda olanlara bakarken fark ettim. Bissürü özür dilerim... Zaten şimdi geldim bloğundan. Girip girip iştahımı kabartıyorum :D
      gülücüklü Kal...

      Sil

Yorumların benim için önemli...

Ha Ben Ha Onlar (: